COACHING. TEORIA, PRAKTYKA, STUDIA PRZYPADKÓW

  • Dodaj recenzję:
    • szt.
    • 73,00 zł 69,90 zł
    Oprawa: Miękka
    Format: 16.7x24.0cm
    Liczba stron: 312
    Rok wydania: 2015
    ISBN: 978-83-7526-680-1
    • Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją
    • Charakterystyka profesjonalnego coachingu
    • Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem
    • Psychologiczne aspekty procesu coachingu
    • Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji
    • Etyczne uwarunkowania pracy coacha.

    Produkt nie posiada recenzji. Dodaj recenzję
    Klikając “Zgoda” akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na twoim urządzeniu. Kliknięcie “Odmowa” oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.