DOBRE PRZYWÓDZTWO
Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu

  • Dodaj recenzję:
    • Wydawca: Wolters Kluwer
    • Autor: Blanchard Ken
    • Dostępność: wysyłamy w 3-4 dni
    • szt.
    • 79,00 zł 69,90 zł
    Oprawa: Miękka
    Format: 18.5x25.5cm
    Liczba stron: 376
    Rok wydania: 2015
    ISBN: 978-83-264-9388-1

    To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodarki, którzy muszą mieć wizje rozwoju firm, ale przede wszystkim zdolność wdrażania tych wizji w życie, przekładania ich na sukces. Liderzy firm działających w Polsce burzą stereotypowy obraz biznesu i udowadniają, że dobre przywództwo odmienia nie tylko firmy, ale również naszą kulturę, środowisko społeczne, że stało się elementem społecznego rozwoju. Co dla mnie, jako kobiety, ważne, wśród bohaterów jest pięć kobiet, a zebrane dobre praktyki pokazują, że dobre przywództwo odzwierciedla bardziej kobiecy niż męski styl kierowania, bo liczą się partnerskie relacje, koncentracja na ludziach, współuczestnictwo. Krzepiące, że w Dobrym przywództwie czytamy nie o Amerykanach czy Francuzach, lecz o sobie. To także nowa jakość.

    Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan

    Czekałeś na książkę, która opisuje cechy wyróżniające dobrych liderów, dokumentującą w osobistych wywiadach tajniki sukcesu wybitnych polskich liderów biznesu? Poszukujesz inspiracji i wskazówek, które krok po kroku wyjaśniają, jak stać się naprawdę skutecznym przywódcą? Nie musisz dłużej czekać - przeczytaj egzemplarz Dobrego przywództwa już dziś!

    Marshall Goldsmith, autor bestsellerów "New York Timesa":
    MOJO i What Got You Here Won't Get You There


    Cieszę się, że wreszcie powstała dojrzała książka dotycząca przywództwa wyraźnie odnosząca się do polskich doświadczeń liderów biznesowych, a zarazem oparta na solidnej bazie światowych autorytetów. Dobrze dobrana dwudziestka Polaków - menedżerów reprezentujących różne drogi dojścia do obecnej pozycji i prowadzących firmy różnych branż - daje silne podstawy do wyrobienia sobie opinii na temat przywództwa partycypacyjnego próbującego równoważyć wpływ i znaczenie podstawowych grup interesariuszy: właścicieli, klientów i pracowników firmy. Książka napisana jest w sposób ułatwiający zrozumienie istoty dobrego przywództwa, świetnie łączy teorię z polskimi dobrymi praktykami.

    dr Krzysztof Pawłowski, Rektor WSB-NLU z siedzibą w Nowym Sączu